fredag 8. februar 2013

"Time flies when you're having fun"



Jeg kan nesten ikke tro det, men det er faktisk fredag!!!
Det er helg folkens!
Og hvor ble det av resten av uken da?
"Time flies when you're having fun" heter det, og det er nok
en veldig bra beskrivelse av min uke!





Og denne fredagen har jeg faktisk lyst til å gjøre rent til og med!
Godt inspirert av Lev Landlig , og Liv bak bloggen Livs Lyst.
Hun hadde en reportasje om filleryer, og da måtte jeg bare hente
frem mine da vet du...
 Så her blir det nyvaskede gulv med filleryer på om litt!
 Lev Landlig er forresten et av bladene jeg alltid faller tilbake på,
og bare må kjøpe når jeg ser det i butikken..
Og for å ikke gå glipp av flere utgaver så har jeg nå endelig valgt og få det 
i postkassen i stedet...
Sparer faktisk en del penger på det også!




Eller så får man penger tilovers som man kan bruke på annet...
Jeg skal i hvert fall bruke mine på en god flaske vin i dag!
Mannen og jeg blir alene  i helgen så da er det lov å
kose seg med litt god mat og vin!

God helg!

7 kommentarer:

  1. Ja utrolig hvor fort ukene går. Filleryer har jeg alle steder også, hvite for sikkerhets skyld, ikke større enn at de går i vaskemaskinen.
    Når Lev Landlig kommer i postkassa blir det kosekveld, og det er et blad man kan ta fram igjen og igjen.
    Ha en strålende helg, klem Laila

    SvarSlett
  2. Herlige bilder.
    Skulle gjerne hatt filleryer og ikke minst...lysten til å vaske og rydde.
    Jeg liker ideen din om å bruke pengene til over på en flaske vin, det er viktig å kose seg litt også.
    Jeg tror jeg skal bruke det argumentet på gubben. Få bladet i postkassa, spar penger, kjøp vin...:)
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  3. Hej Laila, jag tycker också om att städa och det är så skönt när golven är tvättade! Du låter så glad! Jag tittade in på bloggen Livs Lyst, den är så fin och trivsam.
    Njut av gott vin i helgen, jag ska ta ett glas ikväll!
    Kramar Eva

    SvarSlett
  4. I used to be recommended this blog through my cousin.
    I am now not sure whether this publish is written by means of him as nobody else understand such exact approximately my problem.
    You are wonderful! Thank you!
    Look into my web page : advance loans

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder:)God helg:)Klem:)

    SvarSlett
  6. God helg til deg-fantastisk pute under her!!!

    SvarSlett
  7. It is worthwhile because you can feel pride in because there is no Ohio slot machines for sale license, you can!
    Many of them have the same attitude, you will either end up with the right architectss, the entire process, providing you with advice and direction.

    It is obviously the nightmare of every homeowner to face issues that could speak to the broker.



    Also visit my site :: slots machines for sale

    SvarSlett

Setter stor pris på koselige kommentarer ♥

Related Posts with Thumbnails